Як позбутися від прища на губі

Як позбутися від прища на губі

Висипання на губах (прищі) доставляють масу незручностей: хворобливі відчуття, свербіж і печіння. До цієї проблеми потрібно підійти серйозно, тому що прищ на губі може з’явитися з різних причин, і лікування повинно бути відповідним.

Інструкція

  1. Найпоширеніша причина висипань на губах — герпес. Це шкірне захворювання, викликане вірусом. Виявляється у вигляді дрібних бульбашок, які можуть з’явитися не тільки на губах, а й у носогубних складках. Таке захворювання проявляється зазвичай на тлі ослабленого імунітету після перенесених простудних і вірусних захворювань, стресів, тривалого прийому антибіотиків. Тому перш за все необхідно подбати про зміцнення імунітету. Приймайте комплексні вітаміни, їжте фрукти, намагайтеся не переохолоджуватися, одягайтеся тепліше. Також дуже важливо в період лікування відмовитися від помади, щоб не розносити інфекцію по всій поверхні губ.
  2. Для зовнішнього лікування герпесу існують різні мазі, що володіють противірусною дією. Якщо захворювання знаходиться в початковій стадії, тобто виникло тільки характерне почервоніння та свербіж, то такі кошти допоможуть уникнути появи неестетичних бульбашок. Для усунення вже розвиненого захворювання необхідно користуватися мазями 4-5 разів на день по повного зникнення ознак герпесу (зазвичай на це потрібно близько 5-ти днів).
  3. Також уникнути розвитку герпесу допомагає звичайна м’ятна зубна паста. Нанесіть її на запалену ділянку і не видаляйте до висихання, потім можна нанести нову порцію.
  4. Відмінне противірусну і протимікробну засіб — олію чайного дерева. Змащуйте прищ кілька разів на день. Також допустимо внутрішнє застосування масла, за умови, що воно натуральне, і при вирішенні лікаря. Приймають його по 1 краплі 2 рази на день на шматочку хліба або в молоці протягом трьох тижнів.
  5. Ще одна причина появи прища на губі — алергічна реакція на декоративну косметику (помада, блиск для губ). Якщо через деякий час після нанесення нової косметики ви відчули дискомфорт (печіння, свербіж), а потім з’явилося висипання, необхідно позбутися від нового кошти і звернутися до лікаря. Він повинен визначити ступінь тяжкості ураження шкіри і при необхідності прописати медикаменти.